جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

مناسب ترین فصل برای تور مالزی چه زمانی می باشد

تورلحظه آخری مالزی بهداشت در کشور مالزی نکته ای ضروری ست که سازمان بهداشت جهانی این مریضی ها را در کشور مالزی  مشاهده نموده می باشد: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای نگهداری بهداشت در کشور مالزی می بایست به نکات ذیل توجه نمود.

کوالالامپور مرکز بازرگانی کشور بوده و با زیبایی های منحصر به فرد خود و مشهورش و آثار تاریخی و ساختمانهای فرهنگی اوقات فراغت تمام شبانه روز شما را پر می کند. برخی از جاذبه های کوالالامپور به شرح زیر است:
پارک پرندگان

پارک پرندگان KL در سال ۱۹۹۱ ساخته شده و توسط ملکه مالزیا Tunku Bainun افتتاح شده است و از آن تاریخ تا اول جولای ۲۰۰۱ توسط شهرداری کوالالامپور DBKL اداره و سپس مدیریت آن به شرکت Safari Bird park واگذار شده است .

 

این پارک زیبا با مناظر طبیعی ، دریاچه و جنگل بسیار زیبا فقط در فاصله ۱۰ دقیقه از مرکز اداری شهر کوالالامپور واقع شده است . این پارک معروفیت جهانی داشته و به نام بزرگترین پارک مسقف پرندگان و یا بزرگترین پارکی که پرواز پرندگان در آن آزاد می باشد معروف است و دارای ۳۰۰۰ پرنده از انواع گوناگون محلی و جهانی می باشد .

وسعت این پارک در ناحیه تریان به ۲۰ هکتار می رسد و بازدید کنندگان می توانند از مشاهده پرندگان و محیط جنگلی آن لذت ببرند .

یکی از ویژگی های خاص این پارک ، قابلیت پرواز پرندگان در محیط این جنگل است که آن را از سایر پارکها جدا کرده و محلی آرام و طبیعی برای پرندگان و تولید مثل آنها مهیا کرده است .
میدان استقلال

در زلزله نیمه شب ۳۱ آگوست ۱۹۵۷ مقداری خرابی در بخش اصلی این بنای تاریخی در قلب شهر به وجود آورد . میدان داتاران مرددکا در مرکز شهر قرار گرفته و در ضلع مقابل رویال سلانگور کلاب قرار دارد که در آن جشن استقلال مالزی هر ساله بر پا می شود .

این کلاب مجلل برای بازی کریکت وهاکی و تنیس و راگبی تا دهه ۹۰ میلادی مورد استفاده بوده است و در طبقه زیر زمین این مجموعه ، پارکینگ مجهز و مرکز خرید و رستوران قرار دارد .
باغ ارکیده و هیبیسکوس

این باغ در منطقه Taman tasik perdana  قرار گرفته است . باغ ارکید بیش از ۸۰۰ گونه ارکیده مالزیایی دارد . گیاهان دارکید نیز در همانجا به فروش می رسند و همچنین باغ هیبیسکوس شامل بیش از ۵۰۰ گونه از شکوفه های رنگارنگ است .
پتروناس

برج های دو قلوی پتروناس KLCC ( که معروف به مرکز شهر کوالالامپور یا مرکز همایش های کوالالامپور نیز می باشد ) بلندترین برج های دوقلوهای جهان و با ارتفاع ۴۵۲ متر می باشند و طراحی آن توسط یک معمار آرژانتینی – امریکایی بنام سزار پلی بوده که در سال ۱۹۹۷ به اتمام رسیده ، پتروناس شرکت ملی نفت مالزی بوده که هزینه احداث برج ها را پرداخت نموده است .

این برج ها دارای ۸۸ طبقه که متشکل از بتن های سیمانی و فولاد ضد زنگ و شیشه ساخته شده و طبقه ۴۱ و ۴۲ توسط پل هوایی به هم ارتباط پیدا می کند. معماری این برج ها الهام گرفته از معماری اسلامی می باشد. این برج ها دارای قسمتهایی از قبیل سالن ارکستر مالزی ، گروه هنری و مرکز خرید سوریا KLCC است که یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور می باشد .

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری مالزی مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.