جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

چاکرا کف دست را به سادگی فعال کنید و نشانه های غیرفعال بودن چاکرا اول را به همراه راه اندازی چاکرای ریشه

سال ها پیش من فردی را دیدم که قدرت اسکن بسیار عالی داشت. زمانی که روی کمر فرد با فاصله  دو الی سه سانتی  دست می کشید متوجه می شد که کدام یک از مهره های فرد آسیب دیده است.

زمانی که از او خواستند توضیح بدهد چگونه این قدرت در او ایجاد شده است شرح داد که این تکنیک را به مدت 6 ماه انجام داده است. به گونه ای که مرتبا سکه را بدون اینکه ببیند لمس کرده است و کوچکترین زبری و نرمی را در سکه احساس کرده است. چاکرا کف دست و الان این قابلیت در او ایجاد شده است که بدون لمس کردن یا با لمس کردن خیلی آرام متوجه بشود که کدام یک از مهره ها آسیب دیده است. این تکنیک خیلی شبیه تکنیک دَق کردن پزشکی است که از آن استفاده می شود.
تکنیک دق در پزشکی

در پزشکی عکس را روی ناحیه خاصی از بدن قرار داده و به آرامی ضربه می زنند. با تغییراتی که در صدای آن ایجاد می شود بمی یا زیری آن و مدت زمان آن صدا متوجه می شوند که در بدن فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن است.(چاکرا کف دست) با اینکه امروزه روش های عکسبرداری یا سونوگرافی وجود دارد اما تشخیص اولیه جهت سونوگرافی یا عکسبرداری را باید پزشک انجام دهد.

در مرحله نخست برای اینکه ما بتوانیم مسیر را خوب پیش برویم بهتر ست تکنیک دَق در پزشکی را یاد بگیریم. معادل آن تکنیک در بحث انرژی اسکن کردن است.

می توان به وسیله اسکن کردن تشخیص داد که کدام ناحیه فرد آسیب دارد یا دچار مشکل است. در بعضی مواقع با ماساژ های نرم و ملایمی که با کف دست اینکار را انجام می دهند.

می توانیم آرام دست را با  روغن ماساژ خیلی خوب تحریک کنید و به آرامی و لذت دست ها را تحریک کرده و ماساژ دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید تمام منفذهای انرژی در دستانتان شروع به تحریک شدن می کند.

در نظر داشته باشید که هر چقد بیشتر روی آن توجه (نه اینکه تمرکز) کنید و با لذت این کار را انجام دهید باعث می شود چاکراهای کف دست بیشتر تحریک بشود. زمانی که چاکرا کف دست تحریک شد باعث می شود که بتوانید انرژی در بدن خودتان را بهتر شناسایی کنید.

با شناسایی کردن بهتر انرژی، تبادل انرژی را در بدن خودتان و دیگران تشخیص می دهید.
استفاده از پر پرندگان و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که شما می توانید چاکرا کف دست را تحریک کنید استفاده از پر پرندگان است. پر پرنده ها را به آرامی به کف دستتان و نوک انگشت هایتان تماس دهید به گونه که مماس با انگشت باشد.


با انجام این تمرینات در نوک انگشتان ضربان حس می شود و حس کردن اثرات این تمرین در افراد مختلف متفاوت است. میزان حس کردن آن بستگی به تمرین مداوم دارد.

فعال سازی چاکرا کف دست چگونه است؟
فعال سازی چاکرا کف دست در عین اینکه بسیار ساده است ولی قواعد و تکنیک های خاص خودش را دارد،که با انجام تمرین ها می توانید چاکرای کف دست تون را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرا کف دست تمرینات زیر را می توانید انجام دهید:
1-فعالیت های هنری همراه با لمس


یکی از کارهایی که شما می توانید برای فعال سازی چاکرای کف دست انجام دهید.فعالیت هایی است که همراه با حس لامسه است
مثل: مجسمه سازی،کوزه گری ،نوازندگی،نقاشی با دست،بافندگی با دست و….
این فعالیت ها باعث فعال سازی چاکرای کف دست می شود.
2-مدیتیشن


به سبب یادگیری بیشتر می توانید به صفحه مراجعه کنید

یکی از بهترین روش های فعال سازی چاکرای کف دست مدیتیشن است.که شما می توانید با تمرکز کردن چاکرای کف دست را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرای کف دست باید به شیوه زیر عمل کنید:
ابتدا در یک مکان ساکت که بتوانید تمرکز کافی داشته باشید بنشینید
سپس دست هاتون را به هم نزدیک کنید
و انگشت هاتون را به هم بچسبانید، در عین حال کف دست با فاصله از یکدیگر باشد
به دستانتان فکر کنید،به انرژی بین دستانتان فکر کنید
متمرکز شوید در یک نقطه در دستانتان
کف دستانتان مالش دهید
گرمای بین کف دستانتان را حس کنید
تصور کنید بین دستانتان انرژی رد و بدل می شود








برای توضیح بیشتر می توانید به آرام گروپ بروید

چاکرا کف دست را به سادگی فعال نمایید و علائم بسته بودن چاکرا اول را در کنار راه اندازی چاکرای ریشه

 

چاکرا کف دست جایی است که می توان به وسیله آن با افراد ارتباط انرژیکی برقرار کرد. زمانیکه می خواهیم به کسی انرژی بدهیم یا تبادل انرژی داشته باشیم با چاکرا کف دست این کار امکان پذیر است.در برخی از تکنیک های انرژی درمانی از چاکراهایی استفاده می کنند که خیلی مورد تایید نیستند. یکی از چاکراهایی که همه به آن تاکید دارند تکنیک استفاده از چاکرا کف دست است. به وسیله چاکرا کف دست می توان انرژی را به دیگران منتقل کرد.

چیزی در بدن ما است که سرعت خود بهبودی ما را هفت تا ده برابر بیشتر می کند. چیزی که قدرت خود بهبودی ما را به شدت بالا میبرد میزان انرژی یا پرانایی است که در بدن ما است. این انرژی یا پرانا ممکن است به دلایل مختلفی کاهش پیدا کند اما ما می توانیم آن را با استفاده از مواد غذایی و موارد دیگر افزایش دهیم. اما در بعضی مواقع تا زمانی که طول بکشد مواد غذایی جذب بدن شود و آن مشکل یا بیماری را برطرف نماید زمانبر است. لذا لازم است که ما مستقیما انرژی را به افراد بدهیم.به عبارت دیگر انرژی را مستقیما از طریق چاکرا کف دست به دیگران انتقال بدهیم.


فعال سازی چاکرا کف دست

بهترین چاکرایی که بتوان از آن استفاده کرد چاکرا کف دست است. به همین خاطر یکی از مواردی که حتما باید با آن کار کنید تا بتوانید انتقال انرژی را داشته باشید. استفاده از تکنیک های مربوط به چاکرا کف دست است.
فعال سازی چاکرا کف دست

فعال سازی چاکرا کف دست برای منظور های مختلف استفاده می شود. در درجه اول میتوانید برای ارتباط بهتر با دیگران و محیط از فعال کردن چاکرا کف دست استفاده کنید. هر چقدر چاکرا کف دست باز تر باشد انرژی بهتر در بدن و اندام ها می چرخد.
ورزش های موثر در فعالسازی چاکرا کف دست

بعضی از افراد با بعضی ورزش های خاص چاکرا کف دست را تحریک می کنند. بهترین پیشنهادی که می توان در این زمینه ارائه داد استفاده از تکنیک های یوگا ست. میتوان از ورزش های تایچی و چیکونگ استفاده کرد.روش ها و فرم های ساده ای از تایچی به شما کمک می کند تا بتوانید از آن استفاده کرده و انرژی ها را در بدنتان به جریان بندازید و سپس آن ها را انتقال بدهید. بنابراین تمرین ها و تکنیک هایی موجود هست که روی کف دستتان متمرکز می شود. معمولا کسانی که در این زمینه کار می کنند چاکرا کف دست شان بسیار حساس می شود. منظور از حساس شدن چاکرا کف دست این نیست که زود آسیب ببیند. منظور از حساس شدن چاکرا کف دست در مبحث انرژی این است که می تواند کوچکترین تغییر انرژی را با نوک انگشت ها حس کرد.
خط بریل و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که می توان چاکرا کف دست را تحریک کرد یا بتوان قدرت تشخیص چاکرا کف دست را بالا برد استفاده از خط بریل است. می توان روی خط بریل کار کرد و با نوک انگشت ها آن را لمس کرد. شاید تصور کنید که لمس خط بریل یک کار فیزیکی است و چاکرا کف دست در مبحث انرژی جای می گیرد و ربط این دو به همدیگر چه می تواند باشد؟

باید به این نکته توجه داشت که انرژی به جایی می رود که فکر به آن سمت می رود. پس اگر ما به نوک انگشتمان فکر کنیم انرژی به آنجا منتقل می شود. هنگامی که در لمس خط بریل به نوک انگشت متمرکز می شویم ریز چاکراهایی که در نوک انگشتها هستند به شدت تحریک می شوند. اگر مرتبا آن را انجام دهیم حساسیت و قدرت تشخیص نوک انگشتها به شدت افزایش پیدا می کند. به این طریق قدرت اسکن کردن و حساسیت نوک انگشت بالا رفته و شما می توانید چاکرا کف دست پر قدرتی داشته باشید و به راحتی ریز ترین تغییرات انرژی را در دریگران، درمحیط و در خودتان تشخیص دهید.
استفاده از سکه و تاثیر آن در فعال سازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که من همیشه به افراد توصیه می کنم استفاده از سکه است. خط بریل بسیار عالیست اما در دسترس همه نیست و همچنین دسترسی به آن زمانبر است. یک سکه را برداشته و آن را لمس کنید.

با انجام این کار تمام چاکراها و ریز چاکرا کف دست تحریک می شود و این گونه حساسیت دست شما در دریافت و ادراک انرژی های لطیف افزایش پیدا می کند.

اگر پر پرنده در دسترس نبود با یک پارچه خیلی لطیف مانند حریر که با کف دستتان تماس می دهید می توانید چاکرا و ریز چاکرا کف دست و نوک انگشتتان را کنترل کنید و قدرت آن را افزایش دهید.
تمرکز روی انگشتان دست و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن انرژی های چاکرا کف دست را تحریک کنید تمرکزی است که روی نوک انگشتتان انجام می دهید.

همانطور که گفته شد با ماساژ دادن های آرام کف دست میتوانید باعث تحریک کف دست و بالا بردن حساسیت آن شوید. روی نوک انگشتتان تمرکز کنید. به کف دستهایتان توجه کنید و به شیارهایی که کف دستهایتان هست فکر کنید.

این تصور را داشته باشید که گویا اولین بار است که به دستتان نگاه می کنید. چند دقیقه که این کار را انجم دهید متوجه می شوید که یک ضربانی در نوک انگشتتان ایجاد شد یا در کف دست احساس فشار و سنگینی می کنید.

این فشار و سنگینی و گز گز کردن در انگشتان و دستهایتان کمک میکند که حساسیت شما بالا برود و شما می توانید با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیف را اسکن کنید یا با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیفی که در محیط است را متوجه بشوید.
مدیتیشن و تأثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

از تکنیک های دیگری که برای افزایش قدرت چاکرا کف دست می توان استفاده کرد مدیتیشن است. مدیتیشن می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد. هرگونه تمرینی که شما در جهت افزایش سطح انرژیتان انجام دهید و هرگونه تمرینی که باعث می شود چاکراهای شما متعادل تر بشوند تاثیر مستقیم روی چاکرا کف دست دارد.

جهت معارفه بیشتر می توانید به ویدئو وارد شوید

یکی از بهترین روش های فعال سازی چاکرای کف دست مدیتیشن است.که شما می توانید با تمرکز کردن چاکرای کف دست را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرای کف دست باید به شیوه زیر عمل کنید:
ابتدا در یک مکان ساکت که بتوانید تمرکز کافی داشته باشید بنشینید
سپس دست هاتون را به هم نزدیک کنید
و انگشت هاتون را به هم بچسبانید، در عین حال کف دست با فاصله از یکدیگر باشد
به دستانتان فکر کنید،به انرژی بین دستانتان فکر کنید
متمرکز شوید در یک نقطه در دستانتان
کف دستانتان مالش دهید
گرمای بین کف دستانتان را حس کنید
تصور کنید بین دستانتان انرژی رد و بدل می شود








برای معارفه بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/palm-chakra-2 وارد شوید

خرید اینترنتی ابزار تاسیساتی چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار تاسیساتی انجام داد؟

 

دراین روزگار مردم به خاطر کار زیاد که در زندگی های روتین خود دارند پیگیر هستند تا کارهای شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که ممکن است همچنان تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار تاسیساتی یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به  آچار فرانسه  مراجعه کنید.

اندازه استاندارد لوله بخاری و دودکش کانالی
در برخی از ساختمان‌های جدید دودکش را در کانال‌های پلاستیکی درداری به نام داکت نصب می‌کنند. اگر دودکش بخاری در داکت نصب شود باید کانال دردار مذکور حتما از قسمت بالای خود با هوای آزاد در ارتباط باشد.
از سوی دیگر نباید داکت به فضای داخل ساختمان راهی داشته باشد. از دیگر نکاتی که می‌توان در رابطه با استانداردهای داکت برای نصب دودکش بخاری برشمرد آن است که این کانال باید توسط دیواری به ضخامت حداقل ده سانتی‌متر از فضای داخلی ساختمان جدا گردد. همچنین این دیوار باید در برابر خطر آتش‌سوزی نیز به خوبی مقاوم باشد.
نکته‌ی دیگری که در بحث‌های مربوط به اندازه استاندارد لوله بخاری باید به آن توجه داشت این است که فاصله‌ی مابین لوله‌های سیمانی دودکش‌هایی که داخل داکت قرار گرفته‌اند باید توسط مصالح ساختمانی باکیفیت پر شود. همچنین در محل سقف طبقات ساختمان نیز لوله‌های دودکش باید کاملا مهار گردند.
ممکن است در برخی از ساختمان‌های نه چندان خوش ساخت بنا به دلایل مختلف لوله‌ها یا هواکش‌های فاضلاب همراه با دودکش بخاری یا سایر وسایل گازسوز در یک داکت مشترک قرار بگیرد. با این حال ملاحظاتی که در بحث اندازه استاندارد لوله بخاری وجود دارد حکم می‌کند که باید به شدت از انجام این کار پرهیز کرد.
اگر در ساختمانی کمبود فضا یا سایر دلایل مشابه امکان جداسازی کامل دودکش بخاری از لوله‌های فاضلاب و هواکش‌ آنها را سلب کرده است، باید حداقل یک متر فاصله بین آنها با دودکش وجود داشته باشد. همچنین این لوله‌ها و هواکش‌ها باید به طور کامل از خصلت دودبند برخوردار گردند.
دودکش‌هایی که به شکل عمودی در داکت نصب شده‌اند باید توسط بست یا سایر تجهیزات مشابه به شکل مناسبی به دیواره‌ی داکت اتصال یابند و با عایق حرارتی مناسب پوشیده شوند.
این امر به خصوص باید در رابطه با آن بخشی از دودکش‌ که روی پشت بام قرار گرفته است رعایت شود و فضای دور آن نیز با آجر پر گردد. علاوه بر آن وزن دودکش هم باید به طور کامل توسط پایه‌های مخصوص مهار شود.
اندازه استاندارد لوله بخاری در وسایل مختلف گازسوز
مسلما همه می‌دانیم که در منازل مختلف از وسایل گازسوز متنوعی نظیر بخاری، شومینه، آب‌گرم‌کن یا سایر موارد مشابه استفاده می‌شود. در رابطه با اندازه‌ی استاندارد لوله بخاری در هر کدام از این وسایل گرماساز نکات و ظرایفی وجود دارد که باید به طور کامل از آنها آگاه شد.
اندازه استاندارد برای شومینه
به عنوان مثال دودکش مناسب برای استفاده در شومینه‌ها باید حداقل دارای قطری برابر با ۱۵ سانتی‌متر باشد. در غیر این صورت امکان بازگشت دود و سایر گازهای خطرناک از درون مجرای لوله بخاری به شومینه وجود خواهد داشت. همچنین باید به این نکته دقت کرد که دودکش شومینه نباید به صورت روکار اجرا شود. در مجموع قطر مناسب لوله‌های خروجی و دودکش شومینه‌ها باید با توجه به اندازه‌ی آنها و بر اساس محاسبات دقیق مشخص شود.










به سبب شناخت می توانید به click here بروید

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید ابزار تاسیساتی انجام داد؟

از کدام سایت میتوان ابزار تاسیساتی بدون واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های خود را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در زمان و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار تاسیساتی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین مجموعه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

چرا شناخت لوازم جانبی پمپ اهمیت دارد؟

دلیل خیلی روشن است. قطعات و لوازم جانبی پمپ آب در واقع دستگاه کلی را تشکیل می دهند و باعث کارکرد صحیح آن می‌شوند. متأسفانه بارها پیش آمده، بسیاری از افرادی که در زمینه تعمیر پمپ آب، تخصصی نداشتند، با انجام اقداماتی اشتباه باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شده اند که در بعضی مواقع مجبور به خرید پمپ جایگزین شده است.
معرفی انواع لوازم جانبی پمپ

لوازم جانبی پمپ آب در حالت کلی به چند دسته از جمله کلیدهای کنترلی، ست کنترل، لوازم یدکی، ابزارهای تمیز کننده و غیره تقسیم می‌شوند که هر قطعه با توجه به کارکرد آن در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرد.
1-سیل مکانیکی

ابزاری که بسیاری از تأسیساتی ها تأکید زیادی بر عملکرد درست آن دارند. از این ابزار برای ایمنی دستگاه استفاده می‌شود و در‌واقع هدف استفاده از آن، جلوگیری از هر گونه نشت سیال به بیرون است و برای استفاده بهینه حتماً باید آن را در شرایط غیر خشک نگهداری کرد.
فلوتر

یکی از لوازم جانبی پمپ آب با هدف تقریباً یکسان با سیل مکانیکی؛ اما کارکرد آنها متفاوت است. از فلوتر برای کنترل سطح مایع درون پمپ استفاده می‌شود و در مواقعی که سطح مایع به صفر می‌رسد یا جریان آب قطع می گردد، فلوتر، سیستم برق را به صورت کاملاً خودکار قطع می‌کند. فلوترها یکی از بهترین های  لوازم جانبی پمپ آب، برای جلوگیری از سوختگی در نبود آب است.
شیلنگ پمپ

شیلنگ پمپ آب یکی از لوازم ارتباط دهی و مهم برای انتقال جریان آب به دستگاه است. جنس این شیلنگ ها گالوانیزه است و طولی بین ۸۰ تا ۱۰۰ متر دارند و دارای انعطاف پذیری بالایی برای انتقال آب هستند.
 
مانومتر آنالوگ

از این لوازم جانبی پمپ آب برای اندازه‌گیری و کنترل  فشار محبوس درون تانک، مانومتر است. مانومتر های آنالوگ، به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق استفاده می شود. آنها بسته به نوع کاربرد و استفاده، درشکل‌های مختلفی در بازار عرضه می شوند.
کلید پرشر

از نمونه ابزارهایی که برای جلوگیری از هر گونه نوسان فشار داخل مخزن استفاده می‌شود، کلید پرشر می باشد. متأسفانه بسیاری از مشکلات پمپ آب به خاطر همین نوسانات بدون دلیل بوده که به خاطر نبود آشنایی افراد با آن شاهد حتی سوختن دستگاه و آسیب رساندن به دیگر بخش‌ها بوده اند.
پنج راهی

پنج راهی یک ابزار اتصالی کوچک است که برای منبع دیافراگم و پرشر سوئیچ و مانومتر استفاده می شود.

لوازم جانبی دیگری نیز مانند ترموستات، تیوب، کلکتور، شیرآلات و کنترلر هستند که به عنوان ابزار جانبی برای پمپ آب استفاده می شوند.

به سبب شناخت می توانید به سایت گودفورپی وارد شوید

مزیت های؟ خرید یراق آلات

خرید یراق آلات از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد به خاطر کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند دوست دارند تا خرید های روزانه را اینترنتی انجام دهند. خرید های که در حالی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است همچنان سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه یراق آلات یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

انواع یراق آلات کابینت

کابینت از قسمت های مهم آشپزخانه می باشد که به عنوان سازمان دهی اقلام مختلف به کار برده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام ساخت و نصب کابینت باید توجه داشت. در واقع یراق آلات کابینت لوازم ضروری است که برای نصب و مونتاژ کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. یراق آلات کابینت علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیباتر شدن نمای آشپزخانه و کابینت ها نیز می شوند. اما قبل از این که به زیبایی توجه کنید حتما باید کاربرد یراق را در نظر بگیرید. در واقع به هنگام انتخاب یراق آلات کابینت کیفیت و کاربرد ان در اولویت اول قرار دارد. به طور مثال انتخاب یک دستگیره دکمه ای برای درب کابینت هایی که وزن بالایی دارند اصلا درست و منطقی نمی باشد. از انواع یراق آلات کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    لولا گازور
    ریل کشو کابینت
    جک کابینت
    دستگیره کابینت
    پایه کابینت



کاربرد لولا گازور و انواع آن

لولا گازور یکی از مهم ترین یراق کابینت می باشد که برای باز و بسته کردن راحت درب کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. به طور کلی لولا ابزاری مفصل دار می‌باشد که دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و یک یا هر دو قطعه حول محور لولا دوران می‌کند. از انواع لولا گازور می توان به لولا گازور ساده، لولا گازور مخفی، لولا گازور زاویه دار و لولا گازور آرام بند اشاره کرد. هر کدام از انواع لولا گازور دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باید با توجه به کابینت انتخاب شوند.

 

لولا گازور ساده: این نوع لولا گازور از ابتدایی ترین لولا برای کابینت می باشد که در دو نوع دو پیچ و چهار پیچ تولید می شود. این نوع لولا گازور ساده باید از خصوصیاتی همچون پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، قدرت جذب بالای درب و جنس مقاوم برخوردار باشد.

لولا گازور مخفی: لولا گازور مخفی همان طور که از نامش پیداست به صورتی نصب می شود که نه از بیبرون و نه از داخل دیده نخواهد شد. برای نصب آن باید سوراخی به‌ اندازه‌ی برگه با مته ایجاد شود، سپس لولا درون سوراخ قرار گیرد که پس از بسته شدن درب، لولا به‌هیچ‌ عنوان مشخص نباشد.

لولا گازور زاویه دار: برخی از کابینت های نصب شده در آشپزخانه به علت کمبود فضایی که دارند نمی توان درب آن ها را 90 درجه باز کرد. لولا گازور زاویه دار یکی زا یراق آلات کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه ای که می خواهید بتوانید درب کابینت خود را باز و بسته نمایید.

لولا گازور آرام بند: لولا گازور آرام بند از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی روی بدنه کابینت و دیگری روی حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. درون لولا گازور آرام بند یک پمپ قرار داده شده است که از ناگهانی بسته شدن درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می‌کند.

برای توضیح می توانید به click here بروید