جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

راهنمای خرید مدلهای زیبا مبلمان اداری

عنوان: راهنمای تهیه مدلهای مدرن مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری,خرید مبلمان اداریطراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفاتر کار یکی از مهمترین عوامل در مطرح کردن نام شرکت و نشان دادن اعتبار است.امروزه شرکت های بزرگ دنیا تلاش می کنند با سفارش و خرید مبلمان اداری خاص و آنتیک نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کنند.

مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان طرح و مفهوم کلی دیزاین محل کار تعیین می شود. در مرحله بعد متناسب با طرح کلی اقدام به خرید مبلمان و لوازم دفتر کار می کنیم.مبلمان مدرن یا کلاسیک, رنگ مبلمان, طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری باید لحاظ شود.

مبلمان اداری

انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. همچنین انواع میز اداری از میز های خاص مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و میز کارمندی و کانتر ها به دلیل در معرض دید بیشتر بودن بسیار اهمیت دارند. در بسیاری از ادارات میز پذیرش به عنوان اولین المان قابل رویت در دفتر بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان اداری

پس از خرید میز و صندلی اداری به سراغ دیگر ملزومات اداری و وسایل و لوازم جانبی بروید. در این مرحله می توانید بر اساس رنگ و نقش و طراحی های اقلام موجود پیرامون خرید لوازم و تزیینات اداری تصمیم بگیرید.

مبلمان اداری مبلمان اداری

 

منبع: راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

جرثقیلی که تبدیل به هتل لوکس شد!

عنوان: پسری با ۱۸۰ درجه وارونگی گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت

سلنا گومزخواننده جوان و زیباسلناگومز خواننده جوانی که در زمینه موسیقی و بازیگری موفقیت های زیادی داشته است. سلنا دختری زیبا و اولین خواننده جوان و با تجربه کاری فوق العاده میباشد. این خواننده که در 22 جولای 1992 در تگزاس متولد شده است و در زمینه موسیقی و بیش از آن در هنرپیشگی فعالیت میکند. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 2009 روانه بازار کرد.به گزارش پارس ناز اختلاف سنی او با مادرش تنها 16 سال است و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند. او کار حرفه ای اش را در سال 2001 با بازی در تیزرهای تبلیغاتی مخصوص کودکان آغاز کرد و خیلی سریع راههای پیشرفت را طی کرد و به چهره ای موفق در عرصه تصویر تبدیل شد.

 او تنها فرزند والدینش است ولی وقتی او تنها 5 سال داشت پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. سپس مادرش درسال 2006 دوباره ازدواج کرد.مادر سلنا او را در سن 16 سالگی به دنیا آورد ، این نکته‌ای است که کسی از آن خبر ندارد! سلنا گومز از آنجا که به سگ‌ها علاقه دارد چهار سگ دارد.
 سلنا عاشق میکی موس است ، او رسماً نشان گردنبند میکی موس را از کانال دیزنی دریافت کرد.

او عاشق طبیعت است ولی از فیلم‌های ژانر وحشت لذت می‌برد.
در حال حاضر نامزد او جاستین بیبر است ،او از طریق یک دوست مشترک با وی در سال 2009 آشنا شد.
سلنا گومزخواننده جوان و زیبا  سلنا گومز خواننده جوان وزیبا  سلنا گومزخواننده جوان و زیبا

سلنا روغن زیتون را برای محافظت از صدایش می‌نوشد. گروه موسیقی مورد علاقه او همیشه پری مور بوده است.

 آلبوم او به نام When The Sun Goes Down’شهرت زیادی را برای او به همراه داشت ، آلبوم A Year Without Rain’در بین نوجوانان بسیار طرفدار پیدا کرد. این آلبوم در سال 2010 انتشار یافت. سلنا گومز در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر هواداران زیادی دارد، شبکه یوتوب او بیش از یک میلیون مشترک دارد.



خانم ها چه مردهایی را می پسندند!!!

عنوان: 10تفکر خطرناکی که باید از آنها دوری کنید

جلوی پیرشدن را نمیتوان گرفت ولی میتوان دیرتر پیرشد.چگونه دیرتر پیر شویم؟ اگر بدنبال یافتن پاسخ این سوال هستید پس باید از ارتکاب این 10 اشتباه روزانه جلوگیری کنید.پیری اجتناب‌ناپذیر است. از آنجایی‌که به‌هر صورت رخ خواهد داد، پس چرا باشکوهش نکنیم؟ زندگی نتیجه یک سری انتخابات است. تمام عادات خوب و بد شما تعیین کننده کیفیت زندگی‌تان هستند. با تغییر سبک زندگی، جوانی‌تان را درهر سنی که هستید درخشان و باطراوت نگه دارید.

چند عادت که زودتر پیرتان می‌کنند:

1.تسلیم اشتها و هوس شدن: هرازگاهی خوردن چیزی که هوسش را کرده‌اید کاملا طبیعی است. اما مهم است که مطمئن باشید چنین رفتارهایی تبدیل به عادت نشوند.شیرینی‌ها اغلب حاوی شیرین‌کننده‌های بسیارفرآوری شده هستند. گفته می‌شود که برانگیزاننده فرایندی به‌نام دگرگونی‌های سیتوپلاسمی هستند که موجب التهاب می‌گردند. مصرف زیاد قند منجر به بیماری‌های چون دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان می‌شود.

قند همیشه موجب پیری جسمی می‌شود چون قابلیت گلیکوزیله کردن دارد و باعث پف کردن پوست، ظاهری خسته و تسریع شروع چین و چروک می‌گردد.
از نظر هیجانی، تسلیم اشتها شدن اغلب موجب احساس ازدست دادن کنترل و بی‌اعتمادی به خود می‌گردد.

   2. کم‌خوابی مزمن: کم خوابی مزمنبزرگسالان باید ۷ تا ۹ ساعت هر شب درخواب باشند. هنگامی که شما در خواب هستید ملاتونین که هورمون خواب است DNA و سلول‌ها را ترمیم می‌کند. هورمون رشد انسان که برای تقویت عضلات و بقای آنها ضروری است هم در طول شب بالاترین میزان فعالیت را دارد.
هرشب کم خوابیدن می‌تواند طول عمرتان را تا اندازه قابل توجهی کوتاه کند. کمبود خواب تاثیرات ناخواسته جسمی و روانی زیادی دارد. تاثیرات یک شب کم‌خوابی حتی می‌تواند به‌زودی روی چهره‌تان دیده شود. کم‌خوابی برای یک دوره طولانی موجب حلقه‌های سیاه پای چشم، گونه‌های فرورفته و پوستی غیرمتعادل می‌شود.
کم‌خوابی می‌تواند به شما در طول روز احساس بی‌حالی و تنبلی بدهد. همچنین تمایل بیشتری به غذاهای پرکالری خواهید داشت تا انفجار انرژی در بدن‌تان رخ دهد. این می‌تواند منجر به چاقی همراه با بهم‌خوردن تعادل میزان قند خون شود.
یشتر بخوانید : چگونه خواب راحت داشته باشیم؟


   3. دوست نداشتن خودتان: بیشتر افراد توجه زیادی به کارهای روزانه‌شان دارند و وقت کافی برای انرژی و شادی‌شان باقی نمی‌گذارند.
هر روز برای خودتان وقت صرف کنید. این کار می‌تواند به‌سادگی خواندن یک کتاب پیش از خواب باشد، یا نوشیدن چای موردعلاقه‌تان در صبح یا ثبت نام در یک کلاس هنری.سرمایه‌گزاری روی خودتان موجب رضایت بیشتر روزمره شده و سلامت کلی‌تان را دربر دارد.

   4. مصرف الکل به‌عنوان حلال مشکلات: مصرف الکل به‌عنوان حلال مشکلاتیک گیلاس شراب قرمز در پایان روز می‌تواند برای سلامت‌تان مفید باشد. اما نوشیدن تمام بطری هیچ خوب نیست. مصرف زیاد الکل، منجر به افزایش التهاب و کاهش متابولیسم می‌شود و همچنین ضعف کبد را دربر خواهد داشت. نوشیدن الکل راهی ساده برای فرار از واقعیت است، اما چیزی را حل نمی‌کند. احساساتی که بررسی نشوند به مرور زمان بدتر خواهند شد و بعدها درقالب مشکلات بزرگ‌تری دوباره ظاهر خواهند گردید.

  5. فراموش کردن بخشش: حفظ بغض و کینه، اتلاف وقت است و به‌جای پیشرفت باید انرژی‌تان را برای عقب‌ نگه‌داشتن خودتان صرف کنید. کینه موجب افزایش فشارخون، استرس، اضطراب، و حتی افسردگی می‌گردد. طلب بخشش نکردن هم همین‌قدر بد و ناخوشایند است: ممکن است احساس گناه، کمبود کنترل، ناامیدی و بی‌علاقه‌گی کنید.
یادتان باشد موضوع فقط بخشیدن دیگران نیست: شما باید خودتان را هم ببخشید. انتظاراتی که برآورده نکردید و آزرده‌تان کرده، باید این آزردگی را ببخشید و از زمانی که صرف جستجویش کرده‌اید فراموش نمایید. بخشش موجب آزادی قلب‌تان خواهد شد.

   6. ضداجتماعی شدن: وقت گذرانی با دوستان، راهی عالی برای کسب آرامش است. آنها می‌توانند در چالش‌های شما چشم‌اندازی متفاوت به شما ارائه دهند و وادارتان کنند دنبال رویاهای‌تان بروید. غرق کار شدن و فراموش کردن خوشی و تفریح، کار راحتی است. کنسل کردن برنامه با دوستان هم عهدشکنی با خودتان است. کسب انرژی و شارژکردن خوتان نباید تحت تاثیر مسئولیت‌های‌تان قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید برای هم جداگانه وقت بگذارید، یک مهمانی شام ترتیب دهید یا گروه دوستان را باهم ترکیب کنید. حفظ دوستی، باعث طول عمر، زندگی شادتر و سلامتی بهتر خواهد شد.

  7. زندگی غرق در مواد شیمیایی: مواد شیمیایی بخشی از زندگی روزمره ما شده‌اند و همه جا هستند: در پودرهای شوینده، اسباب حمام و توالت، مواد ظرفشویی، محصولات پاک‌کننده و مواد خوراکی. کالاهای خانگی رایج، اغلب حاوی سولفات، پارابن‌، و فتالات هستند که با هورمون‌ها ترکیب شده و به ارامی بدن را سمی می‌نمایند. هرچیزی که در تماس با پوست یا غذای شما است، باید عاری از مواد سمی باشد. از محصولات ارگانیک با ترکیبات محدود استفاده کنید. شما باید بتوانید هر عنصری که روی برچسب نام برده شده بشناسید.

 8.  الویت ندادن به رابطه عاشقانه و نزدیک: نزدیک و صمیمی بودن با شریک زندگی‌تان برای سلامتی ضروری است. داشتن تماس جنسی مکرر باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود و واکنش بهتر نسبت به استرس را دربر دارد. بهتر از همه، رابطه‌تان را تحکیم می‌کند. زندگی پرمشغله تاثیر منفی روی این روابط دارد. رابطه جنسی بی‌شائبه اغلب در زوج‌های جاافتاده دیر به دیر رخ می‌دهد. اگر دیدید زندگی جنسی شما رو به افول است، برایش برنامه‌ریزی کنید. بیشتر وقت صرف کردن با همسرتان موجب رضایت بیشتر و میل جنسی قوی‌تر خواهد شد.

    9.ورزش کردن به دلایل نادرست: افرادی که به‌دلیل ترس از چاق شدن ورزش می‌کنند، تفریح و لذتش را از دست می‌دهند! داشتن نگرشی مثبت، کلید عادات سالم ورزشی است. احساس گناه نسبت به وزن منجر به تفکر دورانی می‌شود: زیاد بخور، زیاد ورزش کن، و تکرار!

سالم بودن باید حس خوبی داشته باشد. حرکت دادن بدن اندروفین آزاد می‌کند، هورمون شادی! اگر به سختی ورزش می‌کنید یا نگرشی منفی هنگام تمرینات دارید، احساس لذتی را که لازم است نخواهید داشت.

   10. زیاد جدی بودن: بله البته چیزهایی در زندگی جدی هستند، اما به این معنی نیست که همه چیز باید جدی گرفته شود. خطوط لبخند بهتر از خطوط اخم هستند، پس بخندید! نباید بخواهید که روی همه چیز در زندگی کنترل داشته باشید. گاهی نیاز دارید رها باشید و درچالش‌های‌تان نکات جالب را هم ببینید. خوس‌بینی کلید عمرطولانی است. همه‌چیز بالاخره می‌گذرد و به احتمال زیاد چیزهایی را که قبلا ناراحت‌تان کرده به یاد نخواهید آورد.

حمام مهدی قلی بیک و موزه مردم شناسی در خراسان

عنوان: حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد

این مقاله درمورد تور مشهد می باشد.

بزوشک، روستایی از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی است. این روستا در دهستان سرجام قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۶۱ نفر (۱۳۱خانوار) بوده است. این روستا از روستاهای تاریخی ایران است و بافت پلکانی دارد.کلنل محمدتقی خان پسیان (۱۲۷۰ تبریز - ۱۳۰۰ خورشیدی قوچان) از نظامیان اواخر دورهٔ قاجاریه و اولین ایرانی بود که دوره آموزش خلبانی دید. او در کنار قبر نادرشاه افشار در مجموعهٔ باغ نادری مشهد به خاک سپرده شده است که طراحی سنگ مزار وی را هوشنگ سیحون برعهده گرفت.

چهار طاقی سنگبر مربوط به دوره تیموریان است و در شهرستان مشهد، بخش مرکزی، روستای سنگبر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۳ با شمارهٔ ثبت ۱۱۰۱۸ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.بنایی به نام چهار طاقی سنگور نیز شناخته می شود و در بخش رضویه و در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد. معماری بنا مشتمل بر اطاقی است چهار ضلعی که هر ضلع آن بیش از ۶ متر طول داشته و گنبدی نسبتاً کم خیز و مدور بر فراز آن قرار گرفته است. ساختار بنا در نمای بیرونی شامل چهار درگاهی به صورت طاق دار بوده که به دلیل وضعیت فعلی تشخیص ورودی اصلی ممکن نیست. شالوده و بنیان چهارطاقی بر روی سنگ ایجاد گردیده است. بقایای نوعی آجر چینی جناغی در نمای بیرونی و شواهد معماری بر جای مانده نشان دهنده سبک و سیاق معماری دوران تیموری است.

 این پل که امروزه به طور کامل ویران شده، در گذشته بر روی رودخانه کشف رود، در نزدیکی مشهد و بقعه خواجه ربیع قرار داشته است. پل مزبور ظاهراً در دوره تیموری ، در مسیر ارتباطی توس به کلات نادری و درگز ساخته شده و در دوره صفویه و قاجاریه تعمیر یا بازسازی شده است. مصالح مورداستفاده ، آجر و ملات ساروج و گچ و ظاهراً در قسمت پایه ها ، سنگ بوده است. پایه های پل در جهت مخالف جریان آب به صورت مثلثی ساخته شده بود. بر بالای این پایه ها و حدفاصل دهانه های اصلی ، دهانه های کوچکتری باعرض کم و ارتفاع زیاد ساخته بودند. وظیفه این دهانه ها ، علاوه بر کاهش فشار ناشی از سنگینی پل بر پایه ها و صرفه جویی در مصالح ، عبور دادن بخشی از آبهای طغیانی است. سطح گذر پل ، به نوشته یکی از سیاحان خارجی ، ۳۰ پا عرض داشته و با توجه به عکسهای موجود ، در طرفین آن ، جان پناهی بوده است.

از مهمترین ییلاق های کوهستانی حاشیه مشهد، طرقبه است که در 18 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در مسیر راه جاغرق قرار گرفته و از غرب به کوه های بینالود و از شمال به کوه تخت رستم محدود می شود. طرقبه دارای باغ های فراوان با میوه های متنوع و چشمه سارهای زیباست و رودخانه ای زیبا از کنار آن می گذرد و در تابستان دارای آب و هوای خنک و مطبوع است . دره سرسبز و خرم طرقبه به واسطه اتصال به ییلاق های دیگر و نزدیکی به مشهد از قدیم به عنوان تفریحگاه مورد توجه ساکنان و زائران مشهد بوده است. جاذبه های گردشگری و سیاحتی طرقبه موقعیتی توریستی برای این منطقه فراهم ساخته که درزندگی مردم طرقبه و مشهد نقشی مؤثر و حائز اهمیت دارد.

طرقبه بین دو گودی قرار دارد و درسمت چپ آن رودخانه و در طرف راست بازه زو واقع شده و ارتفاع آن حدود 1433 متر از سطح دریاست . طرقبه از امکانات و خدمات شهری از قبیل پارک عمومی زیبا و رودخانه کنار آن و دوایر پست، مخابرات، جایگاه پمپ بنزین، درمانگاه و مسجد و رستوران های متعدد درمحیط طبیعی و فروشگاه های صنایع دستی و دیگر امکانات رفاهی برخوردار است. وجود این امکانات و شرایط خوب و آب و هوایی ونیز وجود هتل بزرگ طرقبه بر جاذبه های این منطقه افزوده است. از جمله ویژگی های این منطقه ییلاقی – تفریحی ، تولیدات صنایع چوب به ویژه سبد بافی و لوح بافی و صنایع دستی مثل گلدوزی و قالیبافی است که مورد توجه مسافران و زائران می باشد و سبد حصیری آن معروف به لوخ و قالی گلباقیان طرقبه از شهرت برخوردار است .

در این مقاله درمورد تور لحظه آخری اشاره ای شده است.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به فرانسه ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به فرانسه