جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

خوردنی ها و نوشیدنی های موثر در کاهش التهاب

خوردنی ها و آب میوه های باتاثیر در بهبود التهاب

طبق مطالعه تازه محققان کالج ایالتی جورجیا، ترکیب ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد خوراکی یافت می گردد، به توقف التهاب در انسان کمک میرساند.

 به نقل از مهر رسوراترول یک ترکیب طبیعی می باشد که موجب تقویت حافظه شده و به جسم انسان کمک می رساند تا بر مشکلاتی مثل سرطان روده، سرطان ریه و فراموشی فائق آید.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

فواید مسافرت کردن کدام است


مزیت  مسافرت کردن کدام است

سفر باعث می شود تا مردم گوناگونی را ملاقات کنید


سفر ازجمله ازهیجان های خاص زندگی می باشد. روشی برای دیداربا دنیا

و آشناییبا مکان هایی که هرگز تاکنون آنها را مشاهده نکرده اید. در اینجا راه هایی می باشد

که به شما یاری می رساند عالیترین بهرگیری را ازتجربیات مسافرتتان داشته باشید.

باتوجه به وجود حقوق ناچیز و برنامه کاری فشرده ای که دارید، خیلی دشوار است که کار را کنار بگذارید و برنامه بریزید که به مسافرت بروید.

 ولی بیرون رفتن، حتی برای مدتی کوتاه هم که شده، برای سلامتی شما بسیار مفید است واقعاً به نفعتان نیست که سفر رفتن را نادیده بگیرید.



تفاوت های کوچک را درک می کنید
وقتی به کشورهایی سفر می کنید که به زبان متفاوتی صحبت می کنند, خیلی آسان است که به چیزهای دیگری که باعث این تفاوت ها می شوند توجه کنید. از نور خورشیدی

 که در سرتاسر دره به گیاهان مختلف می تابد گرفته تا جانورانی که در محیط اطراف هستند, از حواس خودتان برای تشخیص اینکه چه چیزهای دیگری در آن کشور بیگانه متفاوت هستند استفاده کنید.


در خلوت تان راحتر می شوید
حتی زمانیکه با دیگران در سفر هستید, اینکه هیچ کس به زبانتان صحبت نمی کند می تواند باعث جدایی تان از دیگران بشود. در بسیاری از موارد, مجبور می شوید

 که افکاری را که در سرتان است عملی کنید, اینکار چیزی است که بسیاری از متفکران, فیلسوفان و هنرمندان آنرا خوب می شناسند و تجربه کرده اند.


تغییر در رفتار
برنامه ریزی هم قسمتی از تفریحات تان است.  زمانی که سفری در پیش دارید، حتی یکنواختی و کار سخت باعث می شود که بهتر با مشکلات کاری کنار بیایید.

 سفر کردن دید و احساس تازه ای نسبت به فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف به شما می دهد و کمک می کند که از زندگی بیشتر لذت ببرید. سفر حتی باعث می شود دید تازه ای نسبت به شهر خودتان هم پیدا کنید.


آشنایی با افراد و فرهنگ های مختلف
سفر کمک می کند تا افراد مختلفی را ملاقات کنید.

 اجتماعی بودن و معاشرت کردن نوعی درمان به حساب می آید و باعث می شود با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا شوید.


خاطرات سفر
اگر تواناییش را دارید که به هر کجا دوست دارید سفر کنید، این کار را انجام دهید چون ممکن است بعدها پشیمان شوید. پس اگر همیشه آرزو داشته اید به استرالیا سفر کنید،

الان وقتش است. همچنین بد نیست در طول سفر حتما خاطرات خود را بنویسید و عکس های یادگاری بگیرید تا بعدها بتوانید از آن خاطرات به خوبی یاد کنید.


ارتباط بهتر با همسر
سفر به شما این امکان را می دهد که بدون فکر کردن به وظایف و مسئولیت های خانه، زمان بیشتری را با همسرتان بگذرانید و کمی به گذشته برگردید. مطمئناً گذراندن

 اوقاتی خوش کنار همسرتان در سفر، خیلی بهتر از دعوا کردن است. دور شدن از محیط خانه و کار، باعث تجدید قوا و آرامش می شود و برای سلامتی روحی خانواده نیز مفید است.


مطالعه در سفر
سفر کردن یکی از فعالیت هایی است که نباید نادیده گرفته شود. اگر زیاد به مسافرت می روید، سعی کنید بیشتر روی فواید آن مطالعه کنید چون اینگونه از سفرتان بیشتر لذت خواهید برد.

 از فرصت هایی که برای مسافرت برایتان پیش می آید نهایت استفاده را ببرید و از تأثیری که بر جسم و روحتان دارد استقبال کنید.

چگونه لینک سازی داخلی خوبی انجام دهیم

چگونه لینک سازی داخلی خوبی انجام دهیم

لینک سازی داخلی  در این مقاله می خوام به روش های گذاشتن لینک های داخلی بپردازم .
شما دو روش برای لینک سازی داخلی در داخل وب سایت مدنظر دارامی باشند . یکی از طریق منوها یا گذاشتن لینکهایی که در همه صفحات تکرار می شوند .

و راه دوم : لینک سازی از طریق درجلینک در مقالات وب سایتتان می باشد.

روش اول که مشخصه . اما میریم سراغ روش دوم .

در این روش شما باید شناخت خوبی نسبت به مطالبتون و صفحات سایتتون داشته باشید .مثلا وقتی دارید یک مقاله در مورد دکوراسیون آشپزخونه می نویسید مطمئنا درون این مقاله به کابینت اشاره میشه .پس اگر مقاله ای در مورد مدل های کابینت دارید باید کلمه کابینت یا عبارت مورد نظر را به اون لینک بدید .

بهترین نوع لینک معمولا لینک های درون متن هستند .

خب حالا فرض می کنیم شما تعداد خیلی زیادی مقاله دارید . خب اینکه همه ی این مقاله ها و صفحات توی ذهنتون باشه تا موقع نوشتن مطالب جدید به عناوین مرتبطشون لینک بدید کار خیلی سختیه .

پس باید چه کار کنیم . شما می تونید با استفاده از نقشه سایت یا صفحه ای که تمام لینک های سایتتون را با عنوان نمایش میده داشته باشید . موقعی که مطلبتون را نوشتید . صفحه نقشه سایت را باز کنید و کلمات مهم توی مقاله تون را با استفاده از کلیدهای ctrl , f5 از توی نقشه سایت جستجو کنید و لینک مرتبط را پیدا کنید و توی سایت لینک کنید .

به همین راحتی لینک سازی داخلی نیاز به فکر کردن زیاد و گشتن توی مقالاتتون نداره . من خودم از این روش استفاده میکنم . من صفحه ای با نام لینک ها ساختم که تمام لینک های سایتم توش قرارداده و میتونم مقاله های مرتبط را برای سرچ کردن جستجو کنم.البته ابزارهای پیشرفته ای برای لینک سازی داخلی اومده ولی فکر کنم دستی کار کنید بهتره . چون محتوا اهمیت ویژه ای داره . امیدوارم به کارتون بیاد .

این توصیه ها را برای سفر به بیرون از کشور مد نظر قرار دهید


این نکات را برای مسافرت به بیرون از کشور در نظر قرار دهید

پیش از مسافرت، تلاش کنید اطلاعات‌تان را در مورد کشوری که قصد دارید به آن سفر کنید را کامل کنید

  بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند تا به دید و بازدید از خویشاوندان خارجی راهی شوند و

لااقل چند روزی در کنار دوستانشان به سر ببرند. در این میان شاید برخی از والدین هم

 تصمیم بگیرند که ازجهت دیدار با فرزندان خارج نشین مسافرت کنند.


10. نزد هر کدام از بستگان به اندازه مساوی بمانید و یکی را بر دیگری ترجیح ندهید. آنها نباید احساس کنند که در این زمینه بین شان تبعیض قائل شده‌اید.

11. وابسته نشوید. همیشه تعلقات و وابستگی‌هایتان را به‌طور مثبت نزد خودتان نگه دارید و هیجانات عاطفی زیادی از خودتان بروز ندهید. زیاد گریه نکنید.

12.طول سفر را طوری در نظر بگیرید که وقتی از پیش‌شان رفتید بگویند جایش خالی است؛ نه اینکه اینقدر اقامت‌تان طولانی شود که بگویند خوب شد بالاخره رفت سر خانه و زندگی خودش!


13. یک تلفن همراه اعتباری تهیه کنید و در کشور مورد نظر در کیف‌تان داشته باشید.

14. یک دفترچه کوچک با تمام آدرس‌ها و تلفن‌های ضروری در کیف‌تان قرار دهید. بعضی وقت‌ها زمانی که بیرون از خانه هستید خیلی به دردتان می‌خورد.

15. با چمدان سنگین سفر نکنید و کم‌کم فرزندان‌تان را عادت دهید که سوغاتی‌هایشان را برای اقوام پست کنند و در چمدان شما قرار ندهند چون همیشه امکان زمین خوردن شما با  بار  سنگین وجود دارد و به این ترتیب مزاحم سایر همراهان می‌شوید. اگر مرتب سفر می‌روید چمدان‌هایتان را هر چند سال یک‌بار عوض کنید و با چمدان کهنه راهی سفر نشوید.


16. قبل از سفر به تاریخ انقضای پاسپورت‌تان توجه داشته باشید و در صورت لزوم آن را به موقع تمدید کنید.

سفر,سفر رفتن,دانستنی های سفر

قبل از سفر به تاریخ انقضای پاسپورت‌تان توجه داشته باشید

 

17. بالاخره قبول داشته باشید که این وضعیت مهاجرت و جدایی از فرزندان فقط مشکل شخصی شما نیست و در قرن بیست و یکم، دنیا به سمتی می‌رود که در همه قاره‌ها ملیت‌های مختلف می‌توانند دوستانه در کنار هم زندگی کنند.

 

 

18. اگر می خواهید در زمینه سفر یک ایرانی به کشوری خارجی و مشکلات خانوادگی اش فیلمی را ببینید، «گذشته» را انتخاب کنید. در این فیلم احمد در ابتدا تصمیم می گیرد در هتل اقامت کند اما بعد تصمیمش عوض می شود، در خانه همسر سابقش می ماند و مشکلاتی را تجربه می کند.

چربی شکمی ریسک مریضی های قلبی عروقی را زیاد میکند

لیپیدذخیره شده در شکمی خطر مریضی های قلبی عروقی را افزایش می دهد


به گفته محققان، چربی شکمی خطر امراض قلبی عروقی را زیاد میکند

 به گفته مهر، پایان پژوهش ها نشان می دهد افزایش خطر ابتلابه بیماری قلبی عروقی

در افراد حاوی چربی پهلو در مقایسه با انسان های که دارای چربی در سایر نقاط بدن شان هستند، بیشتر می باشد.

 

در این مطالعه، محققان کیفیت و کمیت چربی شکمی ۱۱۰۶ فرد بزرگسال با میانگین سنی ۴۵ سال را بررسی کردند.

 

بعد از شش سال مطالعه، محققان دریافتند افزایش میزان چربی و کاهش تراکم چربی با تغییر در ریسک بروز بیماری قلبی-عروقی مرتبط است. یافته ها همچنین نشان داد میزان چربی اضافی با شروع بروز فشار خون بالا، تری گلیسیرید بالا و سندروم متابولیک همراه است.

 

کارولین فاکس، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «نکته جالب توجه در نتایج این تحقیق این است که افزایش در میزان چربی شکمی و کاهش تراکم چربی با فاکتورهای وخیم تر ریسک بیماری قلبی مرتبط است.»

 

کارشناسان سلامت معتقدند شناسایی محل و نوع چربی بدن اطلاعات بهتری را در مقایسه با شاخص توده بدنی ارائه می کند.