جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

طراحی دکوراسیون شیک و مناسب اتاق کودک

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

استفاده بسیار زیبا از فنگ شویی در اتاق خواب کمک بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون بسیار شیک و زیبای منزل شما میکند. در زیر به برخی از این اصول فنگ شویی اشاره میکنیم.

آب در فنگ‌شویی عنصری مهم است اما جای آن در اتاق خواب نیست. در اتاق خواب نباید نه خبری از آکواریوم و تنگ‌ماهی باشد و نه آب نما و. . . حتی نصب تابلوهایی که نمای آب و رودخانه و. . . دارند هم در اتاق خواب مجاز نیست. می‌دانید چرا؟

به عقیده چینی‌ها قرار دادن آب یا تصویر آن در اتاق خواب باعث بروز مشکلات مالی می‌شود. پس اگر به فنگ‌شویی باور دارید، این یک قانون را هم بپذیرید و بی‌خیال آب‌نماها در اتاق‌تان شوید تا دزدها به خانه‌تان نزنند.

 هر سال یکبار کمد دیواری را مرتب کنید ، خیلی جدی از خود بپرسید که ایا نگه داشتن لباسی که حداقل دوازده ماه آن را نپوشیده اید عقلانی است؟ تمام لباسهایی که اضافه هستند را بیرون بریزید و یا به افراد نیازمند بدهید و فضا را برای یک کمد جدید و جذابتر آماده کنید.

علاوه بر اینکه لازم است برای تخت یک پشتی خوب انتخاب کنید، لازم است پشتی تخت را هم به یک جای ثابت و مستحک تکیه دهید. همیشه سعی کنید تختخواب خود را پشت به دیوار قرار دهید. این طوری سرتان بیشتر از همه در آرامش شبانه قرار می‌گیرد. قرار دادن تخت پای پنجره اصلا مناسب نیست برای اینکه وقتی زیر پنجره خوابیده‌اید، انرژی شخصی شما ضعیف‌تر از همیشه است. در این حالت تخت هیچ پناه درست و مناسبی ندارد و در واقع چیزی از شما حمایتی نمی‌کند.

از قرار دادن میز تحریر یا فضای اداری در اتاق خواب خودداری کنید ، اتاق خواب می بایست یک فضای کاملاً شخصی باشد نه فضایی که کار و استراحت را با هم داشته باشد ، اگر یک میز تحریر در گوشه اتاق خواب دارید با استفاده از یک صفحه یا پارتیشن آنرا از فضای اتاق خواب جدا کنید.

از جلوی در اتاق به اتاق خوابتان نگاه کنید و دقت کنید که اولین حسی که به شما دست میدهد چیست؟ آیا احساس میکنید که اتاق آرامش بخشی برای خواب است؟ آیا راحتی ، امنیت ، فضای کافی و هر حسی که برای ارامش نیاز است را به شما میدهد ؟ اگر اینگونه نیست تغییراتی در آن دهید تا احساس خوبی به شما دست دهد.