جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

چگونه بفهمیم ابزار زیباسازیمان خراب شده میباشند؟


چگونه بفهمیم ابزار آرایش‌مان خراب شده است؟

اصولا بانوان در دورانداختن لوازم زیباسازی حسابی تنبل میباشند و حتی خساست

درمی آورند، اما میبایست آگاه باشید که لوازم آرایشی هم مثل مواد غذایی مدت

انقضا دارامیباشند و مصرف آنها پس از تاریخ معلوم گردیده مشکلاتی ایجاد خواهدکرد که گاه

خطرناک‌تر از مواد غذایی میباشد. همانطور که سطل ماست تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشی‌تان هم بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

از کجا بفهمید فاسد شده‌ است؟
پنکیک تاریخ گذشته چندان قابل تشخیص نیست اما شاید بتوان تا حدی حدس‌هایی درباره فساد آن زد مثلا اگر دیدید در یک دوره زمانی دچار تغییر رنگ شد احتمالا تاریخ مصرف آن به انتها رسیده و قابل استفاده نیست یا اگر متوجه شدید بافت آن تغییر کرده‌ یا مواردی از این قبیل، تاریخ مصرف آن گذشته است.

برس را بشویید تا سالم بماند
دقیقا همان قانونی که درباره پنکیک‌ها وجود داشت در مورد رژگونه‌های پودری هم صدق می‌کند یعنی اگر در مواد تشکیل‌دهنده آن آب وجود نداشته‌ باشد، می‌توانید تا مدت‌ها یعنی 2 تا 3 سال از آن استفاده کنید البته اگر رژگونه کرمی باشد، باید هرسال آن را عوض کنید. اگر می‌خواهید عمر رژگونه را زیاد کنید به طور مرتب برس آن را بشویید و رژگونه را در محیطی تاریک و خشک نگهداری کنید.اگر رژگونه‌تان مرطوب یا نم‌دار شود احتمال رشد باکتری‌ها در آن تسریع می‌شود.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
وقتی شما رژگونه خود را روی کرم صورت یا کرم‌پودر می‌مالید، چربی‌ها لابه‌لای موهای برس گیر می‌کنند و به رژگونه انتقال می‌یابند. این حالت باعث می‌شود یک لایه کمرنگ سفید خاکستری روی رژگونه‌ پودری یا لایه‌ای گچی روی کرم‌ها به وجود بیاید. برای اینکه از به وجود آمدن این حالت جلوگیری کنید بعد از استفاده از مرطوب‌کننده یا کرم‌پودر چند دقیقه صبر کنید و بعد رژگونه بزنید.همچنین می‌توانید قبل از استفاده از رژگونه چربی‌های صورت را پاک کنید و بعد از استفاده نیز برس رژگونه را با یک حوله خشک تمیز کنید.در مورد کرم‌ها و پودرها ترکیب ظاهری آنها نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. اگر ترکیب رژگونه‌تان بسیار سفت و سخت شده ‌بود و به راحتی از هم جدا نمی‌شد و تکان نمی‌خورد، باید یک رژگونه نو بخرید.

حتما هر 3 ماه یکبار عوض کنید
خط‌چشم مایع یا مداد باید هر 3 ماه یکبار عوض شوند. اگر از مداد استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم هربار قبل از استفاده آن را بتراشید تا اگر آلودگی روی آن وجود داشت از بین برود

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
آلودگی خط چشم معمولا هیچ نشانه آشکاری ندارد. اگر خط چشم‌تان آلوده باشد احتمال قرمزی،خارش و در موارد بد، التهاب به وجود می‌آ‌ید، البته گاهی می‌توان قبل از التهاب تشخیص‌هایی داد مثلا اگر به طور واضح دیدید که ماده آرایشی شما لایه‌لایه شده است فورا از شر آن خلاص شوید. ناگفته نماند که از مداد چشم می‌توان زمان بیشتری استفاده کرد.

شریک نشوید
از آنجا یی که رژلب‌ها مدام با لب‌ها در تماس هستند، بهتر است هر سال عوض شوند البته در رژلب‌ها آبی وجود ندارد بنابراین احتمال فاسد شدن آنها بسیار کمتر است، البته اگر اخیرا بیمار بوده‌اید بهتر است رژ خود را دور بیندازید.هیچ‌گاه رژلب خود را به کسی قرض ندهید یا از رژ کسی استفاده نکنید چون احتمال سرایت بیماری از این راه بسیار است.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
رژلب‌ها دارای مواد روغنی شکل هستند بنابراین در طول زمان بوی روغن مانده می‌گیرند. باید بدانید که ظاهر این محصول می‌تواند فاسد شدنش را نشان دهد. هرگاه احساس کردید در بافت و ترکیب رژتان تغییری ایجاد شده، آن را دور بیندازید، یکی دیگر از نشانه‌های فاسد شدن ، سفت شدن رژ است به طوری که رنگدانه‌های آن به راحتی روی لب نمی‌نشینند و اگر شما از آن استفاده کنید ناصافی‌اش را احساس می‌کنید.


نکاتی برای یک تغییر دکوراسیون زیبا


نکاتی برای یک تحول دکوراسیون باکلاس

در صورتی که قصد دارید طراحی خانه خود را متحول کنید به شما گوش زد می‌کنیم که به این 6 توصیه نیز توجه کنید

مورداول -  تغییر نحوه دکوراسیون لوازم اتاق

تا جایی که می شود اثاثیه را با حدود از دیوار قراردهید و آنها را در جاهای متناسب بچینید. به عنوان مثال قرار دادن ی

ک صندلی در عرض اتاقی نسبتا عم عرض، باعث می‌شود اتاق عریض‌تر به نظر برسد.

مورد دوم- رنگ زدن تنها یک دیوار


یکی از دیوارهای اتاق مربوطه را به رنگ مورد علاقه‌تان درآورده و از آن به عنوان یک ناحیه مرکزی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که رنگ مورد نظر تا حدودی با اشیای دیگر اتاق مثل رومیزی، پرده و... مطابقت داشته باشد. تابلوها و وسایل زینتی دیگر را روی همین دیوار آویزان کنید و تکه‌ای از زیباترین اثاثیه‌تان را مقابل آن قرار دهید.

3 -  استفاده از گیاهان
 گیاهان سبز همیشه جان تازه‌ای به فضای اتاق می‌بخشند. گیاهی مناسب با فضای اتاقتان را انتخاب کرده، آن را در یکی از گوشه‌‌های اتاق قرار دهید.

4 - پهن‌کردن قالیچه در کف اتاق
 استفاده از قالیچه روش بسیار مناسبی جهت گرم‌تر کردن فضا و ایجاد محیطی صمیمی‌است. بهتر است قالیچه را به صورت زاویه دار در زیر میز اتاق پهن کنید.

5 - آویختن تابلو یا آینه به دیوار
تصاویری را که به نوعی بازتابی از شخصیت شما می‌باشند در قاب‌‌های مزین روی دیوار نصب کنید. اگر از آینه استفاده می‌کنید، نهایت سعی خود را به کار بگیرید تا آن را در محلی مناسب که منعکس کننده چشم اندازی قابل توجه ازعناصر موجود در اتاق است، آویزان نمایید.

6 - دسته‌بندی کردن اشیا
تعدادی مجسمه و اشیای تزیینی مورد علاقه‌تان را جمع‌آوری کنید و جایی را مخصوص چیدن آنها در اتاق در نظر بگیرید. آنها را به سه یا پنج دسته تقسیم کنید و مجسمه‌‌های مشابه را در یک دسته کنار همدیگر بچینید. سعی کنید اشکال متفاوتی را برای چیدن انتخاب کنید.


چگونه بیس مهاجرت به سوئد را فراهم کنیم

 اخذ اقامت سوئد از طریق ازدواج
اقامت سوئد مهاجرت به اروپا  در شمال اروپا در شبه جزیره اسکاندیناوی قرار دارد. از غرب با کشور نروژ، از شمال شرق با کشور فنلاند، از شرق با خلیج بوتنیا، از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با کشور دانمارک همسایه‌ است. نام این کشور در فارسی از نام آن در زبان فرانسوی (Suède) گرفته شده‌است. پایتخت این کشور شهر استکهلم می باشد. سوئد با مساحت ۴۴۹٬۹۶۴ کیلومترمربع،سومین کشوربزرگ اروپا، از نظر مساحت است.اقامت سوئداین نوع اجازه اقامت فقط مربوط به ازدواج نیست و شامل والدین، فرزندان، همسر، سامبو، و یا همسر آینده می شود.
قوانین مربوط به شخص مقیم سوئد

شخص مقیم سوئد موظف به پر کردن پرسشنامه ای مربوط به شخص متقاضی خواهد بود. در صورتی که شخص درخواست کننده از یکی از سفارتخانه های سوئد درخواست خود را ارسال کند نیاز به نامه ای از اداره مالیات (پرشون بویس) خواهد بود.
قانون لزوم حداقل درآمد

این قانون به تازگی به تصویب درآمده و بر اساس آن شخص مقیم سوئد در برخی شرایط ملزم به داشتن حداقل درآمد و مسکن برای همسر خود است.
این قانون شامل گروههای زیر نمی شود:    تبعه های سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا.    کسانی که دارای اقامت دائم سوئد هستند و بیش از چهار سال در سوئد مستقر بوده اند.    به عنوان پناهنده وارد سوئد شده اند.
    در صورتی که شما برای فرزند خود درخواست می کنید.در صورتی که شما شامل این قانون می شوید:

در صورتی که شرایط شما شامل این قانون می شود باید موارد زیر را نشان دهید:    داشتن حقوق(منبع درآمد) ثابت
    داشتن مسکن با بزرگی مناسبمسکن مناسب برای دو نفر شامل یک خانه با حداقل 2 اتاق و آشپزخانه است. برای یک یا دو فرزند احتیاج به یک اتاق خواب مخصوص فرزندان خواهد بود. 
سوالاتی که معمولا هنگام مصاحبه پرسیده می شود

    پیش زمینه شما(کودکی، تحصیلات، کار، محل درآمد، مسکن، اوقات فراغت، خانواده)
    آیا قبلا همسری داشته اید؟
    کی شما و همسرتان اولین بار با یکدیگر ملاقات کردید؟
    چگونه تماستان را با یکدیگر حفظ می کنید؟
    کی برای اولین بار به عنوان زوج محسوب شدید؟
    با چه زبانی با یکدیگر صحبت می کنید؟
    در صورتی که قبلا با هم زندگی کرده اید مکان ها و مدت آن را ذکر کنید.
    برنامه های آینده شما در مورد کار، فرزند، تحصیلات و غیره جیست؟
    اطلاعات مربوط به خانواده خود و همسرتان را بنویسید(اقوام درجه اول)
    درآمد شما از کجا تامین میشود و حقوق شما چقدر است؟
    هزینه های مسکن و دیگر مخارج شما چقدر است؟
    مسکن شما چند اتاق دارد و متراژ آن چقدر است؟ 
در صورتی که پاسخ منفی گرفتیددر صورتی که اداره مهاجرت به تقاضای اقامت شما پاسخ منفی بدهد می توانید تا پیش از سه هفته بعد از تاریخ دریافت تصمیم اقدام به درخواست تجدید نظر نسبت به پرونده کنید. اداره مهاجرت موظف خواهد بود دوباره پرونده شما را بررسی کند.
هنگام درخواست تجدید نظردرخواست تجدید نظر به صورت یک نامه خواهد بود که در آن موارد زیر باید ذکر شود:   بنویسید که نسبت به چه پرونده ای اعتراض دارید و چه تغییری باید پیدا کند   نام ، شماره شناسنامه، شماره پاسپورت تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن خود را ذکر کنید   حتما نامه را با نام خود امضا کنید  درخواست تجدید نظر را به دفتری در اداره مهاجرت که تصمیم قبلی را اخذ کرده ارسال کنیددر صورتی که اداره مهاجرت مجددا پاسخ منفی داد:در صورتی که اداره مهاجرت همچنان به تصمیم خود پایبند بود میتوانید به یکی از دادگاههای مهاجرت سوئد(در شهرهای استکهلم، گوتنبرگ و مالمو) مراجعه کنید. هر یک از دادگاههای مذکور مسئول بررسی پرونده های خاصی هستند.












چیدمانی زیبا و ملوس برای دو خواهر زیبا کوچولو


دیزاین زیبا و دیدنی برای دو خواهر خوشگل کوچولو


طراحی زیبا و ملوس و چیدمانی زیبا و دیدنی این اتاق خیلی

 کوچک ، جوی متناسب برای دو کوچولو بوجود آورده می باشد.

گفتن وضعیت

یک تختخواب دو طبقه از قدیمی ترین ابزار برای فضاهای کم جا است که تا کنون درلیست برترین ها

باقیمانده می باشد. نه تنها این تختخواب ها راه حلی عالی برای حداکثر استفاده از فضا هستند، بلکه همانند یک دژ و یا فضایی سرگرم کننده مورد علاقه کودکان می باشند.

این مدل که قفسه های بسیار دارد، دارای یک تخت نوجوان در زیر، راه حلی مناسب برای اتاق های باریک است. کشوهای بزرگ آن می تواند به عنوان یک صندوق انباری و یا کشوی زیر تخت به کار رود.

 

دکوراسیون


فضاهای مکعبی
این فضای دیواری از 12 مکعب کوچک، 2 قفسه و یک میز متحرک تشکیل شده است. در اینجا به اندازه کافی قفسه وجود دارد تا به هر یک  از دخترها اختصاص یابد. اسباب بازی های ترک زرد رنگ درون قفسه ها و بالای آن، بین نشیمن و میز بازی قابل جابجایی است.

 

دکوراسیون

نگهداری وسایل

وسایل را می توان در همه جا نگهداری نمود. هر قطعه از اثاث این اتاق همانند یک انباری است. این مدل مکعبی پر فضا این امکان را به دختران می دهد که یک انباری قابل دسترس داشته و همچنین دکور اتاق را زشت نکنند.

دکوراسیون

نقاشی بکشید
مکعب ها فقط به عنوان انباری به کار نمی روند بلکه همانند یک فضای هنری نیز هستند. نقاشی گچی بر قسمت های خالی به اسم خالق شان ثبت می گردد.

دکوراسیون

فضاهایی هوشمندانه
مطمئن شوید که هر تکه از اثاثیه فضایی مناسب را اشغال کرده است. پر کردن یک اتاق کوچک با وسایل بزرگ کار درستی نیست. تخت دو طبقه مشکلات چندی را در این اتاق رفع می کند. این تخت فضایی برای کمدی در زیر آن و همچنین برای تخت بالایی بوجود می آورد. بعلاوه یک انبار مخفی و طاقچه ای در پایین تخت قرار می گیرد.

دکوراسیون

راه حلی برای روشنایی
در یک اتاق مشترک باید فضاها چند کاره باشند و بالای تخت ها ممکن است با مشکل نور مواجه باشند. دقت کنید که چراغ های مطالعه بر روی دیوار قرار دهید. برای روشنایی کل اتاق، لامپ های آویزان نیز کاربردی هستند. آنها می توانند در سقف های بلند با افزودن خصیصه ای دیگر بر اتاق به عنوان دکور به کار روند.

 

دکوراسیون

انباری مخفی
وجود انباری جلوی برخی بهم ریختگی های اتاق های شلوغ مشترک را می گیرد. کمدی که زیر تخت فوقانی در زاویه ای از اتاق قرار گرفته، براحتی لباس های دختران را می پوشاند. همچنین ترکیب تختخواب، اتاق را برای میز بازی، عسلی ها و تابلوی اعلانات کارهای هنری آماده می کند.

دکوراسیون

کمدی ایستاده
این قفسه کتاب درخشان محکم مشتمل بر قفسه های 18 سانتی، برای آپارتمان های شهری ثروتی محسوب می گردد. قفسه ها و جعبه های رنگی به رنگ های زنده اتاق دختران می افزاید. برای حفظ احساس شکوفایی و تازگی اتاق، اثاثیه سفید رنگ، فضای بصری اتاق را جلوه بیشتری داده و به دکوراسیون آن اجازه می دهد با دختران بالغ همراه گردد.

دکوراسیون

جزئیاتی گویا
میز آرایش همواره یک فضای نمایش ایده آل است. حروف تراشیده شده چوبی، نام دختران را هجی کرده و فضای هر یک را اختصاصی می کند.

دکوراسیون

طراوتی مصنوعی
گلهای مصنوعی باید بازتابی از تم رنگی تختخواب باشند. این زیبایی های مصنوعی می توانند هنر دستی فوق العاده ای برای کودکانتان باشند تا با ساخت آنها احساس غرور نمایند.

دکوراسیون

یاددهی بالابردن سرعت لود سایت های جوملایی

 یاددهی افزایش سرعت بالاآمدن سایت های جوملایی

 یاددهی افزایش سرعت بارگزاری وب سایت های جوملایی

برای افزایش سرعت بالاآمدن سایت هایی که با جوملا ساخته شده

اند اینجانب روش هایی را تهیه کردم که در پایین این خط بیان میکنم .

گام نخست :

اگر سایت شما از جی کوئری بهره نمی بره برای مثال عناصر موتی ویتی و افکتی مانند اسلاید شو ها و ... دارانمی باشد پیشنهاد من حذف موتولز جوملااست میباشد .


برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید.پلاگینی که به شما اجازه می دهید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید پلاگین غیر فعال کردن موتولز می باشد . و قادرید از اینجا دانلود کنید .

گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید. مقاله روش های کم حجم کردن تصاویر در طراحی سایت را بخوانید .

گام سوم : حذف افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .


 گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است .همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد.

گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .سرعت صفحه اول سایت خیلی مهم است چون این صفحه معمولا مهمترین صفحه شماست و بیشترین بازدید را دارد .

همچنین برای صفحات دیگر هم هرجا به ماژولی نیاز بود آنجا انتشار دهید .و از انتشار همه ماژول ها در همه صفحات خودداری کنید . مثلا ماژول آب و هوا در صفحه سفارشات نیاز نیست.


گام ششم : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید . اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله آموزش فعال کردن تکنولوژی gzip را بخوانید .

گام آخر :  چک و بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است. شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .به نظر من بهترینشون همین سایتی هست که من در زیر آدرسش را براتون گذاشتم .

این سایت همه فایلهای سایت شما که هنگام بارگذاری سایت لود می شوند را با زمان لود و حجمشون نشون میده . این سیستم کمک بزرگی میتونه به شما بکنه . اینجوری شما می فهمید چه فایلی زمان بیشتری برای لود از شما میگیره یا حجم زیادی داره .و میتونید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

 

 کلام آخر : در اینجا این مساله را هم بگم . من با افرادی که میگن در بین سی ام اس ها جوملا نسبت به بقیه خیلی سنگینه را قبول ندارم. اگر بتونیم درست و حرفه ای از جوملا استفاده کنیم اتفاقا میشه سایتهای سبکی هم با اون طراحی کرد .

من خودم با جوملا 2.5 یک سایت داشتم که هم گرافیک نسبتا خوبی داشت و هم در آن تصویر وجود داشت و کل حجم این سایت در حدود 90 کیلوبایت بود .